Trasa poti 390 km: JJesenice - Ljubljana - Škofljica - Muljava - Žužemberk - Dolenjske Toplice - Metlika - Novo mesto - Sevnica - Izlake - Trojane - Kranj - Jesenice
Danes pa sva odkrila dobesedno še en "kotiček" Slovenije, od koder se razprostira razgled na celotno Belo Krajino, del Hrvaške, Klek in Velebitske vrhove. Razgledni stolp na Krašnjem Vrhu. Vroče je bilo.
Obeležje kranjske čebele v Višnji Gori
Jurčičeva domačija na Muljavi
Josip Jurčič se je rodil 4. marca 1844 na Muljavi kot sin revnih kmečkih staršev. V otroštvu je poslušal zgodbe svojega deda, ki ga je navdušil za literaturo.
Železarna na Dvoru je bila v 19. stoletju eden največjih industrijskih obratov na Dolenjskem. Od ustanovitve leta 1763 so bili lastniki Auerspergi, Turjačani, ki so tega leta od rudarskih oblasti dobili dovoljenje za postavitev plavža in fužine. Odločilno vlogo pri razvoju železolivarne je imel Ignac Pantz, ki je leta 1822 postal direktor. Poleg različnih naprav za industrijo in gradbeništvo so izdelovali tudi predmete umetniškega liva, kot so svečniki, okrasni krožniki, grbi, peči, nagrobni križi, vodnjaki in tudi mostovi.
Hudičev turn - o njem kroži zgodba, da naj bi soteški graščak v času hude revščine od tlačanov zahteval davek, katerega mu niso mogli plačevati in je v zameno od kmetov zahteval, da so mu pošiljali namesto plačila svoje hčerke nad katerimi je izvrševal svojo spolno slo. Kmetje so kmalu to mesto prekleli in mu dali naziv Hudičev turn.
Hudičev turn
Leta 1664-1689 ga je pozidal grof Jurij Žiga Gallenberg. Dvor Soteska je bil po Valvasorjevem mnenju eden najlepših v deželi Kranjski.
Letalo Bombardier CRJ 200ER - Sela pri Dolenjskih Toplicah
Krašnji vrh
Orientacijski zemljevid na na razglednem stolpu.
Pogled iz stolpa
ni za vrtoglave
Razgledni stolp, ki v višino meri 17 metrov, je postavilo planinsko društvo Metlika. V bližini stoji koča, poleg koče tudi balinišče in urejena naravna plezalna stena ter otroška igrala. Ob lepem vremenu se lepo vidi celotna Bela Krajina, del Hrvaške, Klek in Velebitski vrhovi.
Litoželezni vodnjak s kipom ženske z vrčem, ki stoji v zdraviliškem parku v Šmarjeških Toplicah je bil izdelan v drugi polovici 19. stoletja v eni izmed avstrijskih livarn. V Šmarješke Toplice ga je leta 1926 pripeljal novomeški zdravnik Viktor Gregorić, ki je tistega leta tudi odkupil takratne Toplice. V litoželezni vodnjak, ki je takrat stal na dvorišču med dvema kopelma, je dal napeljaljati pitno vodo.
Grad Boštanj - V času Lambergov okoli leta 1515 so grad poškodovali uporni kmetje, nato pa so ga obnovili in mu dodali močno obzidje in več okroglih obrambnih stolpov. V 17. stoletju je grad razpadel, lastniki plemiči Reffingerji pa so v bližini pod grajskim gričem blizu reke Save pozidali nov dvorec.
Danes o gradu pričajo temelji, globok v skalo vrezan jarek ter razvaljeni okrogli renesančni obrambni stolp.
Grad Boštanj je bil povezan z grajsko kapelo z leseno potjo.
Normalnotirna parna lokomotiva SH-1 na železniški postaji v Zidanem Mostu. Lokomotivo je leta 1913 izdelala nemška tovarna Vulcan-Werke v Stettinu (današnji Szczecin na Poljskem). Tip: Dt-n2, dolžina: 9960 mm, premer pogonskih koles: 1030 mm, premer valjev: 460 mm, gib bata: 540 mm, lastna teža: 37 t, teža v službi: 48 t, osna obremenitev: 12 t, največja hitrost: 40 km/h, moč: pribl. 300 kW (400KM)"